Produktbild 1
90,20 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten

1

In Kürze wieder lieferbar.


For undergraduate and graduate courses in marketing research.



An applied and practical marketing research text

With a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition
  • Malhotra, Naresh K
  • Kartoniert, 888 S.
  • Sprache: Englisch
  • 275 mm
  • ISBN-13: 978-1-292-26563-6
  • Titelnr.: 88661302
  • Gewicht: 1727 g
  • Pearson Education (2019)
  • Herstelleradresse

    Pearson Education

    St.-Martin-Str. 82

    81541 - DE München

    E-Mail: info@pearson.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Naresh K Malhotra

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.