Produktbild 1
  • Reputation Management

  • Herausgegeben:Helm, Sabrina; Liehr-Gobbers, Kerstin; Storck, Christopher
  • Kartoniert,
  • Springer, Berlin
  • (2013)
54,99 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten

1

lieferbar in 1-3 Werktagen

Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches to measure and steer a company' s reputation are still in their infancy. Reputation management aims at creating a balance between stakeholder demands, perceptions and corporate reality in order to foster behavior that helps a company achieve its business goals. It needs to be based on thorough research and requires orchestrated execution through ma ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Reputation Management
  • Kartoniert, viii, 300 S.
  • VIII, 300 p.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-3-642-27074-1
  • Titelnr.: 42120140
  • Gewicht: 472 g
  • Springer, Berlin (2013)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.